معماری-ذهنیات

هدف من از ایجاد این وبلاگ آشنایی با بچه های معماری سراسر کشور و تبادل اطلاعات با اوناس پیشاپیش ممنون از همکاریتون

معماری-ذهنیات

هدف من از ایجاد این وبلاگ آشنایی با بچه های معماری سراسر کشور و تبادل اطلاعات با اوناس پیشاپیش ممنون از همکاریتون

اولین پست

سلام بچه های عزیز  

من این وبلاگ رو برای این باز کردم که بتونم با بچه های معماری شهرها و دانشگاههای دیگه در ارتباط باشم و با هم تبادل اطلاعات داشته باشیم و هر از گاهی هم دلنوشته های خودمو اینجا بذارم . 

با نظراتتون منو خوشحال می کنین. 

این متنی که این پایین هست رو چن سال پیش تو موقع بیکاریم نوشتم واسه اولین پست چیز دیگه ای به نظرم نرسید ببخشید اگه غلط املایی و دستوری داره

speaking manly from a little child is beautifull 

but speaking childish from an old man is hatefull 

 

walking with the sandels in the river is an art 

but walking with long boat in the yard is as stupid as you never thought 

 

the man who make sentenses by a few word is good for every thing 

but the man who seprates sentenses to the word is good for nothing 

 

me, who is writing this sentenses is very smart 

but you who is wasting his time by reading this poem   

is an unresponsibility man who is valuable enough to shoot his az stuff.

نظرات 11 + ارسال نظر
رازقی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام خوشحالم که اولین کامنتت و من دارم می ذارم،امیدوارم که همیشه موفق باشی((-:

اره عزیزم اولین کامنت مال تو بود اخه هیچکی مثل تو شب و روز اینجا نیس

سعید محمدی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://jbhun.blogfa.com

مبارکه به سلامتی

بابا فارسی بنویس تا ما هم حالیمون بشه

شما که دکترین اینجوری نگین حتما حالیت میشه هر جاشو بلد نیستی بگو خودم ترجمش کنم

رازقی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://me20r10ma.blogsky.com

راستی اگه کامنت من اولی نبود تو اولی بذار تا من خیلی خوشحال ش و حال بچه ها رو بگیرم{}-:

کامنت تو اولی بود ولی من مال تو رو وسط گذاشتم ناراحت نشدی که؟

المیرا سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://elmiraeverlasting.blogfa.com

سلام عزیز دلم مبارکهههههههههههههه
بوسسسسسسسسسسس
*-:

فدات شم عسلم

Mina سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

Salam Dear Pal.... Tabriik,,,,Khabary Azat Nis.. Bia invara

سلام عزیزم خیلی خوشحالم کردی دلم واست یه ذره شده همین روزا میام شماها که نمیان باز خودم مجبورم مینا جون بیا اینجا بچه های ما هر شب تو وبن تو هم بیا خوش میگذره تازه تو زبانم کمکم میکنی

مصطفی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://jbh-boy.persianblog.ir/

اولین کامنت رو من گذاشتم...
یعنی فقط بچه های معماری میتونن بیان اینجا؟؟

نه خیر آقا مصطفی اگه شما دیگه از دست من ناراحت نیستین خوشحال میشم افتخار بدین

رازقی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://me20r10ma.blogsky.com

هه هه ...
کامنت من اولی بود...
دل همتون بسوزه...

آفرین چون کارتو خوب انجام دادی
هر وقت دیدمت میبرمت بلورک فقط تو رو تا دل بعضی ها بسوزه

رازقی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://me20r10ma.blogsky.com

آخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووون...
دل همتون بسوزه{}-:

Shaparak چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام عزیزم...
من الان اومدم نت...
مبارکه...موفق باشی عزیزم...
کمکی خواستی میتونی رو من حساب کنی عزیزم...
بوس بوس....

المیرا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://elmiraeverlasting.blogfa.com

زود برگرد دلم برات تنگ میشه *-:

حتما عزیزم ازینجا که دور میشم سرگرمم بخاطر همینه میرم
اینجا یه ذره شوخی می کنم مسخره می کنم یه چیزایو به زور گردن بعضی ها میندازم سر کیسشون می کنم دلم خنک میشه اصلا بعضی ها فکر نکنن منظور داشتما

حمیده پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام کار خوبی کردی که این وب و راه انداختی امیدوارم بتونی مطالب خوبی رو بدست بیاری...
در ضمن سفر خوش بگذره جای ماها رو هم خالی کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد