روانشناسی اتاق کودکان

اتاق کودکان و نوجوانان قلمروي مخصوص آنان است. آنجا براي آنان همچون جهان بزرگ تصور مي­شود. کودکان در اتاقشان بازي مي­کنند ، به موسيقي گوش فرا مي­دهند ، در روياهاي خود فرو مي­روند ، کتاب مي­خوانند ، نقاشي مي کنند و . . .

اتاق آنان بايد به گونه­اي باشد که حواس و حس کنجکاوي آنان را برانگيزد. از اين رو بهترين فضاها جهت کودکان ميبايست رنگارنگ ، جذاب ، پر مشغله و منظم ، پر نشاط ، با اين حال آرامش بخش و بي­خطر باشد .

کودکان و نوجوا­نان مي­آموزند که چگونه در محيط زندگي خويش استعداد­ها و توا­ناييهاي طبيعي خويش را به کار ا­ندازند و به عمل محيط چگونه عکس­العمل نشان دهند ، چه نوع تحصيل و شغلي را انتخاب کنند ، در پوشيدن لباس ، سخن گفتن ، نوع تغذيه و همه خواستهاي خود ، محيط را در نظر مي گيرند .

هر کودک و نوجوان از محيط خود تأثير مي­پذيرد و خود به محيط اثر مي­گذارد اين تأثير و تأثر فرد به محيط و بالعکس موجبات شکل گيري شخصيت را فراهم مي­کند وآينده آنها را شکل مي­دهد .

از سوي ديگر تا به حال با بچه­هايي که دچار عارضه­هايي از قبيل : شب ­ادراري ، اضطراب ،ترس ، بيش فعالي و يا موارد ديگر هستند برخورد داشته­ايد ، آيا تا به حال به اين موضوع توجه داشته­ايد که مي­توان بخشي از علت وقوع چنين عارضه­هايي و يا شايد تثبيت چنين عارضه­هايي در بچه­ها مربوط به محيط آنهاست .

اتاق مخصوص بچه­ها ، قلمروئي است که زمان زيادي را در آن سپري ميکنند و به عبارت ديگر اصلي ترين مکاني است که شخصيت آنان در آنجا شکل گرفته است و از اهميت بسياري برخوردار است .

بي شک مهمترين دغدغه پدرها و مادرها رشد و نمو هر چه بهتر فرزندانشان مي­باشد آنان دوست دارند که در آينده فرزنداني موفق ، باهوش، با استعداد و اجتماعي داشته باشند و در اين راستا تلاش مي­کنند .

آيا به اين موضوع انديشيده­ايد که طراحي و ساخت اتاق کودک با کمک گرفتن از شيوه­هاي علمي نقش مهمي در اين موفقيت خواهد داشت .

آيا فکر مي­کنيد طراحي چنين محيطي با تکيه بر سليقه شخصي و رنگ مورد علاقه و بدون ياري گرفتن از علوم مرتبط و کارشناسي شده صحيح مي­باشد ؟

حال اين سوال مطرح مي­شود : چگونه مي­توان محيطي را با چنين خصوصياتي ساخت ؟

براي جا­­مه عمل پوشا­ندن به اين اهداف بايد از متدPSYCHOLOGICAL DECORATION کمک گرفت .

 

PSYCHOLOGICAL DECORATION چيست ؟

در لغت به معناي دکوراسيون روانشناسي مي­باشد.

PSYCHOLOGICAL DECORATIONمتدي است که از تلفيق علم روانشنا­سي و دکوراسيون داخلي بوجود آمده است . در اين متد ابتدا با کمک گرفتن از متخصصين روانشناسي اقدام به آناليز کودکان مي­شود . اين امر با استفاده از شيوه­هاي علمي ، تجربي و تحليلي شخصيت کودکان شا­مل : تست­هاي استا­ندارد (اضطراب ، ترس ، افسردگي ، کمروئي ، خيا­ل پردازي ، پرخاشگري ، استعداد ) ، آناليز نقاشي ، مصاحبه با والدين صورت مي­گيرد. سپس اطلاعات استخراج شده در اختيار دکوراتور قرار مي­گيرد تا با استفاده از آن دکوراسيون مورد نياز کودک طراحي و ساخته شود.

با وجود چنين پروسه­اي دکوراسيوني براي اتاق کودک طراحي و ساخته شده که علاوه بر زيبايي، علايق، استعدادها و نياز کودکان نيز در آن لحاظ شده است .

اشپزخانه با ایده نو

کابینت اشپزخانه با طراحی ایده ال

مناسب با سلیقه های مختلف


دکوراسیون سال 2010

برخی از طراحان معروف و صاحب نام برای دکوراسیون سال 2010 پیشگویی هایی کرده اند که در این پست برخی از آنها را عنوان میکنم:

بازگشت به طرح های بسیار جذاب و فریبنده
میلی دی کابرول می گوید: من فکر می کنم که امسال به طرح های زیبا و پارچه های مخمل دهه 30 برگردیم. طرح های خشن و بزرگ مدرن، جای خود را به طرح های ظریف و زیبا خواهد داد. مردم دوست دارند که امسال خانه های خود را به مکان دنج و آرام و سنتی تبدیل کنند.
 توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 
 
طرح های عجیب متعلق به قرن هجدهم
میلز رید می گوید: من فکر می کنم که ما در سالی که پیش رو داریم با طرح های عجیب قرن هجدم روبرو خواهیم شد. وسایل اتاق بصورت پراکنده خواهد بود ، و حداکثر چهار وسیله برای دکور در آن قرار می گیرد. من اتاقی را مجسم می کنم که دیوارهای سفید رنگ و کف مشکی دارد. برای تزیین اتاق هم یک کنسول متعلق به قرن هجدهم در آن قرار گرفته ، یک تابلوی چوبی طرح آسیایی و چند صندلی به طور پراکنده تزیینات دیگر آن را تشکیل می دهند. در این طرح ها تضاد نقش مهمی ایفا می کند ، همیشه در این طرح ها وسیله بزرگی را می بینید که در کنار وسیله کوچک دیگری قرار گرفته است.
توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 

چیت گلدار
کیلیری کمبل عقیده دارد که : من فکر می کنم که امسال بیشتر از پارچه های چیت گلدار در دکوراسیون خانه ها استفاده شود ، البته نه چیت های گلدار براق که در دهه 80 مد بوده است؛ دوره پارچه های براق بسر آمده است . عقیده دارم که تکنولوژی امسال جای خود را در دکوراسیون از دست خواهد داد. اتاق ها ساده هستند  و ما ایده های جالب تری در مورد پنهان کردن سیم چراغ ها و لوازم برقی در گوشه و کنار اتاق ها خواهیم دید.

توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 

یک دید سنتی
رندال پاورز عقیده دارد: امسال دوره تجدید حیات سنت های دیرینه است ؛ اما طرح های سنتی ای که بر پایه رنگ های مدرن و خلاقیت بیشتر ارائه خواهد شد. البته نه رنگی که در دنیای مد مطرح است. اگر شما از رنگ زرد خوشتان می آید ، باید از رنگ زرد در تزیین خانه تان استفاده کنید.

توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 
 

طرح کلاسیک آمریکایی
فوبل هاوارد می گوید: مردمی که پرده یا پشت دری های آبی رنگ یا شرابی رنگ به سبک فرانسوی استفاده می کردند امسال ترجیح می دهند از طرح های ساده و بدون طرح استفاده کنند. دیگر طرح های فرانسوی از مد افتاده است ، دکورات ها سعی میکنند از طرح های کلاسیک آمریکایی استفاده کنند ، به طرح هایی که 20 سال پیش مد بود نگاهی بیندازید ، شما می توانید از همان طرح های برای تزیین کردن اتاق هایتان استفاده کنید.

توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 
 
خاکستری و زرد
جاناتان آدلر :خاکستری رنگ مطرح امسال در دنیای دکوراسیون و طراحی خواهد بود. این رنگ بازتابی از دنیای اقتصادی امروزی است ، اما من اهمیتی نمیدهم. من فکر میکنم این رنگ جدا از سرد بودن زیبا و جذاب هم می تواند به نظر برسد. مخصوصا اگر با رنگ دیگری مثل پرتقالی هماهنگ شود. حتی شما می توانید رنگ زرد و خاکستری را با هم ترکیب کرده و یک طرح جدید و بسیار شیک ابداع کنید!
توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 

طرح های خنثی و ملایم
میرا هیفر عقیده دارد که : می توانم اتاق هایی را مجسم کنم که بسیار رویایی و ساده تزیین شده اند ؛ طرح ها همه بدون هیچ پیچیدگی و تضادی با هم هماهنگ شده اند . رنگ های ملایم ، بالش هایی با طرح های سه بعدی با طرح های برجسته که در نهایت ظرافت و با سلیقه تمام دوخته شده اند.

توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 

نیم پرده های پارچه ای
الکسا هامپتون می گوید: در این ده سال اخیر معمولا چوب پرده ها همه فلزی و عاری از هر گونه پارچه و یا تزیینی بودند ، اما من فکر می کنم امسال آنها را با طرح های پارچه ای تزیین کنند. من فکر می کنم آن طرح هایی برای این وسیله مناسب هستند که به صورت چین های ریز پارچه ای مدل داده می شوند و حالت وارون و برگشته دارند. برای مکان هایی که حالت غیر رسمی دارند می توانید آنها را با گل یا پارچه های رنگی تزیین کنید.

توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 

بازگشت به طبیعت
جان سالادینو می گوید: من فکر می کنم مردم بیشتر و بیشتر از مواد طبیعی برای دکوراسیون خانه هایشان استفاده کنند. چوب های طبیعی ؛ پلاستیک های طبیعی و ...

توصیهای دکوراتورها در سال 2010
 

طراحی دکوراسیون اشپزخانه و روشویی

دکوراسیون اشپزخانه ام دی اف با طراحی زیبا

 uploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full image.....

کابینت پروفیل ۹۰ درجه در با رنگ و اجرای منحصر به فرد

 uploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full image

این روشویی زیبا در مقابل روشویی های معمولی بسیار زیبا تر و کارامد تر هستند

uploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full image

دکور ارایشگاه.دکور شرکت.دکور اتاق خواب

دکوراسیون داخلی رویال

طرح خلاقانه با کیفیت mdf در ارایشگاه

uploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full image

دکور و میز اداری برای شرکت شما با ساده ترین طرحها

uploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full image

دکور زیبا و تخت خواب منحصر به فرد. بازی با رنگها و تنوع زیاد مختص اتاق کودکان

uploadpic.org - click to view full imageuploadpic.org - click to view full image....

اتاق تخیلی کودک

اتاق تخیلی کودک:


شخصیت کودکان در سال های اول زندگی، از بدو تولد تا پیش از هفت سالگی، شکل می گیرد. رشد کودک در سال های ابتدایی زندگی ، از عوامل بسیاری تأثیر می پذیرد. فعالیت و بازی ، یکی از ارکان اصلی رشد و یادگیری هر کودک است که در ارتباط با فضا و محیط ، رشد شخصیتی و اجتماعی او را شکل می دهد. فضاهای مرتبط با فعالیت کودکان ، می بایست دارای شرایط مناسب و مطلوب برای رشد جسمی، ذهنی ، عاطفی و اجتماعی آنان باشد. از این رو در طراحی فضاهای مناسب برای کودکان ، از جمله اتاق آنان ، شناخت روحیات و علاقه مندی های نونهالان اهمیتی خاص پیدا می کند. برای دستیابی به این امر باید از طرح هایی استفاده کرد که منطبق با شرایط جسمی و روانی کودک باشد. خانواده های عزیز می دانند که کودکان دنیایی تخیلی برای خویش می سازند ، و در سنین کم تر از هفت سالگی ، دنیا را آن طور که دلشان می خواهد باشد ، مجسم می کنند و نه آن گونه که در واقع هست. بسیاری از بچه ها ، از طریق همین فرآیند عواطف و احساسات خود را نیز بیان می کنند. بنابراین ، لازم است پدر و مادر در طراحی اتاق کودک خردسال شان نکاتی را رعایت کنند. داخل کردن عناصر تخیلی به اتاق کودکان راهکار خوبی است ، اما می بایست با شرایط جسمی و سن کودکان تطبیق داشته باشد.
نقاشی کردن اتاق کودک با تصاویر واقعی اما لطیف از حیوانات و طبیعت، گل و سبزه و درخت، می توانند تأثیر خوبی بر روحیات وی داشته باشد.
به همین ترتیب، چیدن میز و صندلی های سبک چوبی یا پلاستیکی ، برای بازی چند کودک هم سن و سال احساس نزدیکی با بزرگ ترها را در کودکان تقویت می کند.
اگر قصد دارید برای فرزند خردسال خود شرایط مطلوبی فراهم آورید، به نیازهای آینده ی او نیز توجه نشان دهید. اگر فرزندتان کوچک است، اتاقش باید به گونه ای طراحی شود که کودک بتواند از مبلمان و تخت و کمدش تا هنگام مدرسه رفتن استفاده کند. با یک برنامه ریزی صحیح، رسیدن به هدف های بلند مدت نیز امکان پذیر است.

تقریباً در اكثر مواقع بین دكوراسیون اتاق كودك و تحریك پذیری او ارتباط مستقیم وجود دارد.زیرا بین كودكان بیش فعال و گونه ای كه ما اتاق آنها را دكور می كنیم و همچنین رنگهایی را كه انتخاب می كنیم ارتباط مستقیم وجود دارد.
كودكان در اتاقی كه از انواع اسباب بازی و عروسكها انباشته شده است و برای دیوارهایش از رنگهای اولیه بسیار تند و روشن استفاده شده است نمی توانند آرامش پیدا كنند.
ما احتیاج داریم تا كودكمان در یك اتاق دنج، آرام و ساكت قرار دهیم و آنها را تشویق كنیم تا آرامش پیدا كنند و استراحت كافی داشته باشند.
هنگامی كه می خواهید رنگ اتاق خواب كودكتان را انتخاب كنید از رنگهای گرم و شاد مانند رنگهای بنفش كمرنگ، هلویی، زردكمرنگ (كره ای) و كاكائویی استفاده كنید اگر در اتاق اسباب بازیهایی است كه پرواز می كند، روی زمین حركت می كنند مانند انواع ماشین های اسباب بازی و یا قطارهایی كه دور تا دور اتاق حركت می كنند وجود دارد سریعاً آنها را جمع كنید و اتاق را به محیطی آرام و راحت تبدیل كنید. سكون و آرامش در اینجا حرف اول را می زند بنابراین وقتی كه شما محیط اتاق را آرام می كنید به همان ترتیب كودك خود را نیز آرام كرده اید.
اتاقهای كودكان به راحتی با عروسكها، اسباب بازیها، لگوها و وسائل دیگر تبدیل به یك محیط شلوغ و در هم و برهم می شود به خاطر داشته باشید هر وسیله ای كه صحبت از فعالیت و جنب و جوش دارد باعث می شود كه به اتاق فضای بیداری وعاری از آرامش را القا كند، بنابراین عروسكهایی را كه آرام و راحت هستند رنگشان ملیح و لطیف است و به هیچ عنوان خشونت و شر و شور در آنها نیست را در معرض نمایش قرار دهید و جایی بگذارید كه كودكتان به راحتی آنها را ببیند اما برعكس آن دسته از اسباب بازیهایی كه بازی كردن با آنها احتیاج به تحرك و جنب و جوش دارد را در جایی دور از دسترس مانند كمد یا قفسه های دربسته اتاق قرار دهید.

تصاویر زیر مربوط  به جدیدترین متدهای طراحی اتاق کودک است که به تازگی یک شرکت ایتالیایی آن را طراحی و ارائه کرده است.  این شرکت طرحهای ویژه بهاری خود را بصورت رنگارنگ در آینده ای نزدیک ارائه خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکور و میز تلویزون mdf

نمونه ای از چند میز تلویزون mdf و دکور و ویترین مغازه یکی از دوستان

همه این دکور ها خلق شده رویال هست

 

 

میز تلویزیون ام دی اف

دکور tv

 

ساختمان اداری شرکت کشتیرانی....

دکور میز تلویزیون

 

 

دکور و ویترین مغازه

دکور و ویترین مغازه

ساختمان اداری شرکت کشتیرانی....

میز تلویزیون

tv decor

 

نظر شما چیه؟

خلاقیتهای بی نظیر

خلاقیتهای دست نیافتنی ذهن خود را از رویال بخواهید

کیفیت.خلق طرحهای ناب در دکوراسیون رویال

توضیح:بعضی از عکسها کم کیفیت هست ولی مهم اینه که شما طرح و رنگ دکور ها رو درک کنید مرسی

 

 

کابینت ام دی اف با طراحی زیبا

کابینت اشپزخانه mdf

و :

کابینت درب پروفیل با ارک زیبا

 

 

کابینت اشپزخانه قرمز و نقره ای

 

کمد دیواری

روشویی

کمد درب کشویی

میز کامپیوتر

مدل دکور و تخت اتاق خواب

مدل دکور و تخت اتاق خواب

 اجرا شده توسط : دکوراسیون داخلی رویال

نظر شما در مورد این اتاق خوابها چیه؟

دکوراسیون آشپزخانه

سلام چند مدل  دکوراسیون آشپزخانه  گذاشتم امیدوارم که خوشتون بیاد

البته بقیه در ادامه مطلب هست

ادامه نوشته

مدل دکوراسیون حمام

مدل دکوراسیون حمام

بقیه در ادامه مطلب دوستای من

ادامه نوشته

مدلهای تخت خواب

 

به سفارش یکی از دوستان

مدلهای تخت خواب

 


              

inter decoration royal

                                 inter decoration royal

cabinete ashpazkhane

 

royal cabinet

royal

royal

خلق طرحهای زیبا و طراحی مدلهای جدید و ایده های نو حتی در فضاهای کوچک امکان پذیر هست.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل خود را به رویال بسپارید.

پورمحمدی

۰۹۱۲۱۱۵۳۲۰۷

 

دکوراسیون رویال

دکوراسیون رویال تقدیم میکند:

میز تلویزیون و کتابخانه و دکور با طراحی زیبا

میز تلویزیون و کتابخانه و دکور با طراحی فانتزی

 

میز شیشه ای نهار خوری خلاقانه

اشپزخانه زیبا

اشپزخانه پروفیل

 

اشپزخانه mdf

میز نهار خوری شیشه ای با طراحی خلاقانه بین اپن اشپزخانه

اسرار نقاشی دیوار

اسرار نقاشی دیوار

چگونه میتوانیم با رنگ آمیزی صحیح دیوارها، مشکلات دکوراسیون را حل کنیم و ابعاد یک اتاق را بیش از آنچه هست نمایش دهیم؟
در مرحله اول، طبعا شما رنگی را انتخاب خواهید کرد که با آنچه در ذهن دارید مطابقت داشته باشد. مهم این است که حتا اگر رنگ مورد نظر شما سفید باشد، تمام اتاقها را باید با نوع رنگ سفید رنگ کنید تا نتیجه، رنگی یک دست باشد. این ده توصیه، در مراحل بعدی رنگ آمیزی و چیدمان میتواند مفید باشد:
۱) برای ایجاد جذابیت در یک اتاق، از وسایلی که درست همرنگ دیوار باشد استفاده نکنید. برای انتخاب رنگ دیوار، لوازم منزل خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگهای موجود در آن، رنگی مناسب را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که ترکیبات متنوع، فضایی پویا و نیرو بخش ایجاد میکند.
۲) اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر دارید، فضاهای بین اتاقها مانند راهرو، ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایمی با ته رنگی از رنگ دیوار درآورید تا تبدیل رنگها به یکدیگر زیباتر شود.
۳) رنگی را برای خانه خود در نظر بگیرید و آنرا در حجمهای متفاوت در اتاقها به کار ببرید. این رنگ میتواند در یک اتاق رنگ غالب، در اتاقی رنگ چند وسیله و در اتاق سوم تنها به عنوان چاشنیهایی در گوشه و کنار به کار ببرید. چنین روشی، هماهنگی را در تمام خانه برقرار خواهد کرد.
۴) رنگهای روشن، با روح و متمایل به گستردگی هستند و در نتیجه اتاق را بزرگتر و روشنتر از آنچه هست نشان میدهند. رنگهای تیره گرم و فریبنده هستند و اتاقهای بسیار بزرگ، حالتی خودمانی و دوستانه میدهند.
۵) اگر قصد دارید دیوارهایی را به رنگ تیره یا بسیار درخشان درآورید، بتونه کاری و آستری آن را هم از همان رنگ بزنید.
۶) نقصهای معماری را با استفاده از رنگهای خنثی در دیوار، سقف و کف اتاق به طوری که حالتی یکپارچه به خود بگیرند، برطرف نمایید.
۷) برای بلند تر جلوه کردن دیوارها، رنگ آها را تا سقف به طور یک نواخت ادامه دهید و در نزدیکی سقف رنگ را با نوارهای تزئینی و مانند آن قطع نکنید. اگر سقف دارای حاشیه تزئینی یا لبه برجسته است، میتوانید این حاشیه را نیز به رنگ دیوار درآورید. رنگ روشن سقف را بلندتر جلوه میدهد.
۸) برای کوتاه نشان دادن سقفهای بسیار بلند و یا تشدید حالت خودمانی یک اتاق، رنگ دیوار را از ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر مانده به سقف قطع کنید و باقی آنرا به رنگ سقف رنگ آمیزی کرده یا با نوارهای تزئینی بپوشانید. تیره کردن سقف هم میتواند چنین حالتی را ایجاد کند.
۹) با رنگ آمیزی دیوارهای کوتاهتر (کم عرض تر) به رنگی تیره تر از دیوارهای بلندتر میتوانید یک اتاق کشیده و باریک را عریض تر جلوه دهید.
۱۰) اگر برای سقف اتاقی رنگ سفید را در نظر گرفته اید، برای هماهنگ کردن رنگ اتاق با سقف، اندکی از رنگ دیوار را به رنگ سفید اضافه کنید.

ام.دي.اف +کابينت.+تخت ...


درب کمد ديواري ام.دي.اف +کابينت.+تخت خواب و...

که همه براي منازل يکي از دوستان طراحي و اجرا شده.

 

 

کابینت اتریش

 

 

دکور رویال

با عرض سلام مجدد.طی چند ماه اخیر از طریق وب رویال چندین مورد دکور برای اجرا سفارش گرفتم.که عکس تعدادی از دکورهای اجرا شده رو میبینیم.

royal cabinet

کابینت دکوری بسیار منحصر بفرد

دکور رویال

کمد ام دی اف و جا کفشی با کارایی منحصر بفرد

جا کفشی و کمد ام دی اف

جا کفشی و جا لباسی

جا کفشی و جا لباسی

تزیینات داخلی

تزیینات داخلی رویال

کابینت در پروفیل کرکره ای

در طراحی زیبا و بسیار تمیز

کابینت رویال

رویال کابینت

 

رنگها در دکوراسیون منزل

رنگها در دکوراسیون منزل

رنگهای سفید ، خنثی یا کم مایه نور را به بهترین و جهی منعکس میکنند و از لحاظ بصری دیوارها را “به عقب میرانند ” بهترین حالت ، استفاده از زنگ روشن به طور غالب ، همراه با ریزه کاریهایی از رنگهای تیره است تا با ایجاد تضاد ، فضا را دلنشین تر کرده و از حالت یکنواخت خارج نماید. استفاده از طرحها و رنگهای شلوغ و غالب در اتاقهای کوچک ، باید با احتیاط انجام شود . به جای انتخاب رومبلی های پررنگ با طرحهای درشت ، از پارچه مورد علاقه خود کوسنهای کوچک و رنگین یا با رنگ متضاد تهیه کرد تا هم به فضا رنگ ببخشد و هم جای زیادی اشغال نکند

دکوراسیون داخلی منزل(لوازم را بهتر بچینیم)

دکوراسیون داخلی منزل(لوازم را بهتر بچینیم)

همه ایده های تغییر دکوراسیون مستلزم صرف وقت و هزینه زیاد نیست. اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه تان هستید، این ۱۰ مورد می تواند کمک تان کند.
۱) چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید؛ مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها را در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می شود که اتاق وسیع تر نشان دهد.
۲) یک دیوار را رنگ کنید؛ یکی از دیوارهای مهم خانه که در معرض توجه نیز هست را به رنگ دلخواهتان رنگ کنید. تابلوها و لوازم هنری از آن آویزان کنید و مبل جدید و زیبایی در آن قسمت قرار دهید. (البته دقت داشته باشید که رنگ آن با سایر لوازم خانه هماهنگ باشد).
۳) از گل و گیاه استفاده کنید؛ گل و گیاه می تواند حال و هوای تازه یی به خانه بیاورد. اگر علاقه یی به رسیدگی به گل و گیاه ندارید، می توانید از گل ها و درختچه های مصنوعی استفاده کنید. کیفیت گل های مصنوعی هم آنقدر خوب شده است که به سختی می توان آنها را از گل طبیعی تشخیص داد.
۴) یک قالیچه محلی در نقطه یی بیندازید؛ قالیچه های محلی وسیله بسیار خوبی برای اتاق های گفت وگو و نشیمن به شمار می رود. قالیچه یی متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب کنید و آن را پایین میز بیندازید.
۵) تابلو و آینه از دیوارها آویزان کنید؛ تابلوهایی آویزان کنید که شخصیت و روحیه شما را منعکس کند. سعی کنید از قاب های تزئینی تر و زیباتر استفاده کنید. هنگام آویزان کردن دقت کنید که تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده و گیرا باشد.
۶) مجسمه ها را در یک جا جمع کنید؛ مجسمه ها و پیکره های کوچک و مرتبط با هم را در قسمتی از خانه که مورد توجه است کنار هم قرار دهید. این مجسمه ها را به صورت های فانتزی و متنوع بچینید.
۷) از کوسن های تزئینی استفاده کنید؛ این بالشتک ها و کوسن های تزئینی به سادگی رنگ و بوی جدیدی به خانه می دهد و مبلمان منزل را نیز باشکوه تر جلوه می دهد.
۸) لامپ ها و لوسترها را عوض کنید؛ لوسترها و لامپ ها جزء وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می کنند که سبک چیدمان خانه تان قدیمی است یا جدید. به دنبال لوسترهایی باشید که جدیدتر و فانتزی باشند و ضمناً با لوازم و رنگ بندی خانه تان نیز هماهنگ باشند.
۹) لحاف ها و رواندازها نیز مثل کوسن های تزئینی به اتاقتان رنگ می دهد. این رواندازها و روتختی ها در انواع جنس ها و رنگ ها موجود است. با توجه به روحیه و سلیقه خود زیباترین را انتخاب کنید.
۱۰) لوازم اضافی را از جلوی دید بردارید؛ وسایل و لوازم اضافی باعث از بین رفتن جلوه اتاق می شود. برای برگه ها، اسباب بازی بچه ها و سایر اسباب و وسایلی که شکل اتاق را بر هم می زند، جای مخصوصی تدارک ببینید.

دکوراسیون رویال

سلام.

این چند ماه اخیر کمی سرم شلوغ بود و به همین علت نمیتونستم حتی عکس کابینت هایی که اجرا کردم رو به نمایش بذارم.فعلا با چند تا عکس شروع میکنم.ولی خیلی عکس هنوز مونده.

کابینت اشپزخانه رویال

کابینت اشپزخانه رویال

رویال

 

کابینت اشپزخانه

کابینت اشپزخانه رویال

کابینت اشپزخانه رویال

کابینت اشپزخانه رویال

کابینت اشپزخانه رویال

کابینت اشپزخانه رویال

کابینت اشپزخانه رویال